پرزنت ساختمانی

زمانی که یک ساختمان در دست ساخت دارید؛

بهترین روش برای معرفی ساختمان نوساز چیست؟

چطور میشود به خریدار واحدها بگوییم قرار هست در آخر کار چه ساختمانی را تحویلشان بدهیم؟

یکی از مشکلات قدیمی مارکتینگ ملک نوساز، نبود ابزار مناسب برای معرفی درست ساختمان است. مشتری ما معمولا با نقشه ارتباط برقرار نمیکند و درک درستی از فضایی که ساخته خواهد شد، ندارد. در حالی که این موضوع، درک خریدار از ملک و در نهایت سرمایه گذاری او را تعیین میکند و تاثیر زیادی در تصمیم خریدار دارد. چیزی که چشم نبیند را نمی­توان به راحتی اعتماد کرد.

اینجاست که شبیه سازی معماری (رندر) به کمک سازنده می آید. رندر ها را معمولا آرشیتکتها در اختیار سازنده قرار می­دهند. کسانی که میخواهند بیشتر از این کار کنند، یک کاتالوگ یا آلبوم درست می­کنند و نقشه ها و رندر ها رو در قالب کاتالوگ به مشتریانشان نشان می­دهند. اما رندرهای معماری هم مشکلات خودشان را دارند و نمی توانند درک درستی از فضا به مخاطب منتقل کنند. انیمیشن و واقعیت مجازی نیز راههای دیگری هستند که پروژه هایی که اهمیت بیشتری به پرزنتیشن خودشان میدهند، به سراغ آنها میروند، که البته هزینه بالاتری هم دارند.

واقعیت مجازی (VR) به شما امکان حضور و قدم زدن مجازی در فضا را می­دهد. همچنین می­توانید مشخصات فضا را به سلیقه خود سفارشی سازی کنید. مثلا طرح کاغذ دیواری یا جنس کف را عوض کنید. سیستم های VR معمولا در قالب عینک واقعیت مجازی ارائه می­شود. عینکی که شما را به دنیای مجازی می­برد و امکان حرکت و تعامل با محیط را در اختیار شما قرار میدهد. تکنولوژی VR  امروز جای خودش را در صنعت real estate  پیدا کرده و به ابزاری مرسوم تبدیل شده است.

برای مشاوره در خصوص برندینگ، تبلیغات و فروش پروژه های ساختمانی، با ما تماس بگیرید.